Košarica 0
Što vaš kupac želi da znate (Knjige)

Što vaš kupac želi da znate

Zvuči jednostavno, no postoji problem: nećete to moći napraviti pomoću tradicionalnog pristupa prodaji. Vrijeme je da primijenite nove metode Rama Charana.
Ova knjiga definira nov pristup prodaji što ga Charan naziva prodaja na osnovi dodane vrijednosti (PODV), koja stvara jače veze između klijenata i dugoročne nagrade. PODV će vam omogućiti da steknete dublje poznavanje poslovanja svojega klijenta, upotrijebite to znanje kako biste poboljšali maržu svojega klijenta, pokažete kako su vaš proizvod i stručnost dobitna kombinacija. Proces prodaje u današnje vrijeme više nego ikad ima sklonost postati ratom oko cijena – frustrirajući, neugodan rat koji prodaji oduzima element zabave. No postoji bolji način razmišljanja o prodaji, tvrdi autor ove knjige. On je slavan zbog objašnjavanja i pojednostavljivanja teških poslovnih problema. Ono što vaš kupac želi da znate jest kako funkcionira njegov posao, tako da ga vi možete učiniti još boljim.
Šifra artikla 4010-02464
Književni žanr Poslovna literatura
Autor Ram Charan
Broj stranica 214
Uvez Meki
Izdavač Mozaik knjiga
Godina izdanja 2011.

Ocijeni i komentiraj proizvod

Samo registrirani korisnici mogu davati ocjene. Molimo, registrirajte se