Košarica 0
Steve Jobs - Tajne njegovih inovacija

Steve Jobs - Tajne njegovih inovacija

Kada je riječ o inovacijama, glavni direktor Applea Steve Jobs je legenda. Slogan njegove kompanije, „Razmišljajte drukčije”, više je od marketinškog trika. To je način života – moćan, pozitivan, revolucionaran pristup inovacijama koji može primijeniti svatko na svim područjima svojega života.

Možda će vas zanimati

Ovo je sedam načela inovacija, koja je nadahnuo sam majstor: 1. Radite ono što volite. Razmišljajte drukčije o svojoj karijeri. 2. Ostavite trag u svemiru. Razmišljajte drukčije o svojoj viziji. 3. Pokrenite mozak. Razmišljajte drukčije o tome kako razmišljate. 4. Prodajte snove, a ne proizvode. Razmišljajte drukčije o svojim korisnicima. 5. Recite „ne” tisućama stvari. Razmišljajte drukčije o dizajnu. 6. Stvarajte nevjerojatno dobra iskustva. Razmišljajte drukčije o iskustvu svojega branda. 7. Ovladajte porukom. Razmišljajte drukčije osvojoj priči. Slijedeći vizionarski primjer Stevea Jobsa mogu se otkriti novi načini za oslobađanje vlastitih kreativnih mogućnosti i stvaranje okružja koje potiče inovacije i dopušta im da se razviju. Može se naučiti kako se suprotstaviti – i pobijediti – najmoćnije suparnike, razviti najrevolucionarnije proizvode, privući najodanije korisnike, i uspjeti u najizazovnijim vremenima. Autor bestselera s područja poslovanja, Carmine Gallo, razgovarao je sa stotinama uspješnih profesionalaca – od direktora, menadžera i poduzetnika do učitelja, konzultanata i kućanica – da bi otkrio bit inovativne filozofije Stevea Jobsa. Riječ je o jednostavnim, suvislim i ostvarivim načelima koja nas tjeraju da „razmišljamo drukčije”. To su tajne inovacija Stevea Jobsa. „Nadahnut vodič za svakog tko želi živjeti život strasti i s ciljem.” Tony Hsieh, autor knjige Pružanje sreće i glavni direktor tvrtke Zappos.com, Inc. „Steve Jobs uveo je revolucionarne promjene u distribuciju glazbe, mobilnu telefoniju i izdavaštvo. Možda ćete poželjeti doznati na koji način netko dolazi do ideja vrijednih više milijardi dolara te ih pretvara u više milijardi dolara vrijedne proizvode koje svi obožavaju i kojima se svi dive. Ne oklijevajte, kupite ovu knjigu sada, a unovčite sutra.” Jeffrey Gitomer, autor knjige Mala crvena knjižica prodaje „Ova knjiga nije samo za ljude iz tehnologije i marketinga, premda će oni u njoj otkriti dragocjene spoznaje koje će moći primijeniti u svojemu poslu. Ona je namijenjena svakome tko voli tehnologiju i želi shvatiti na koji način razviti pristupačne uređaje koji mogu utjecati nanaše živote.” Tim Bajarin, predsjednik, Creative Strategies, Inc.
Šifra artikla 4010-08521
Književni žanr Poslovna literatura
Autor Carmine Gallo
Broj stranica 256
Uvez Meki
Izdavač Školska knjiga
Biblioteka Biblioteka - LUMEN
Godina izdanja 2011

Ocijeni i komentiraj proizvod

Samo registrirani korisnici mogu davati ocjene. Molimo, registrirajte se