Košarica 0
Psihologija potrošnje u marketingu (Knjige)

Psihologija potrošnje u marketingu

Potrošnja se vidi kao oblik komunikacije u kojem pojedinci iskazuju svoj društveni položaj, grupe u koje su prihvaćeni, ali i one u kojima su se uspjeli održati. Često se identitet izražava, čak i stječe, kroz pravila ili stilove odijevanja kojima se potrošačke grupe žele izdvojiti od većine.
Jedna od dominantnih, možda čak najdominantnija, socijalna i tehnološka determinanta ponašanja u bogatijim društvima može se svesti na "potrošačku kulturu" te, određenije, na "kulturu maloprodaje". U knjizi, koja je namijenjena prvenstveno menadžerima, želi se pokazati kako psihologija može pomoći u dolaženju do važnih spoznaja o potrošačkom ponašanju. Naglasak je stavljen na primjenjivost rezultata istraživanja u razvoju i implementaciji marketinških planova. Središnja poglavlja knjige obrađuju ličnost potrošača koji je misaono uključen u procesiranje informacija, utjecaj ličnosti pri kupnji i potrošnji te potrošačko ponašanje u kontekstu socijalne i fizičke okoline.
Šifra artikla 4010-05689
Književni žanr Psihologija
Autor Gordon Foxall, Ronald E. Goldsmith, Stephen Brown
Broj stranica 294
Uvez Tvrdi
Izdavač Naklada Slap
Godina izdanja 2006.

Ocijeni i komentiraj proizvod

Samo registrirani korisnici mogu davati ocjene. Molimo, registrirajte se