Košarica 0
Kupujem se - Tajna veza između onog što kupujemo i onog što jesmo

Kupujem se - Tajna veza između onog što kupujemo i onog što jesmo

Brendovi su mrtvi. Reklame više ne koriste. Zakačena na TiVo, internet i druge nove tehnologije, generacija kratkog raspona pažnje postala je imuna na marketing. Potrošači imaju „kontrolu“. Barem nam tako kažu.

Možda će vas zanimati

U ovoj knjizi pisac kolumne „Consumed“ u New York Timesu, Rob Walker, tvrdi da ta općeprihvaćena tvrdnja predviđa mnogo važniju i trajniju kulturalnu promjenu. Kako je tehnologija stvorila putove oglašavanja bilo gdje, tako ljudi prigrljuju brendove više nego ikada ranije – stvarajući vlastite brendove i sudjelujući u marketinškim kampanjama za svoje omiljene brendove na sasvim novi način. Motivirani potrošači sve više šire vjerovanje poput virusa, stvarajući internetske videoporuke za Converse All Star ili postajući agenti usmenog marketinga, promičući poruke velikih korporacija prijateljima i obitelji. U tom su procesu oni – mi – počeli kanalizirati kulturne, političke i društvene aktivnosti kroz povezanost s brendovima. Walker istražuje taj kulturalni krajolik koji se mijenja – uključujući i praksu zvanu murketing, koja spaja pojmove mutan i marketing – uvodeći nas u svijet kreativnih marketinških stručnjaka, poduzetnika, umjetnika, društvenih organizatora koji su našli načina da u njemu budu uspješni.
Šifra artikla 4010-04312
Književni žanr Edukacija
Autor Rob Walker
Broj stranica 309
Uvez Tvrdi
Izdavač Naklada Ljevak
Biblioteka 180˚
Godina izdanja 2009
Izdanje Prvo

Ocijeni i komentiraj proizvod

Samo registrirani korisnici mogu davati ocjene. Molimo, registrirajte se