Košarica 0
Kupologija

Kupologija

Istine i laži o tome zašto kupujemo.

"Zadivljujući uvid u to kako potrošači doživljavaju logotipe, oglase, reklame, brendove i proizvode." – Time

Možda će vas zanimati

Koliko znamo o tome zašto kupujemo? Što doista utječe na naše odluke? U knjizi kupologija martin lindstrom predstavlja zapanjujuća otkrića svoje trogodišnje neuromarketinške studije vrijedne sedam milijuna dolara – pionirskog istraživanja koje je zavirilo u mozgove dvije tisuće dobrovoljaca iz cijelog svijeta koji su se susretali s različitim oglasima, reklamama, brendovima i proizvodima… prodaje li se uistinu seks? Koliko je učinkovito prikriveno oglašavanje? Može li samo promatranje proizvoda utjecati na ostala čula – miris, dodir i sluh? Iznenađujuća otkrića martina lindstroma razbijaju mnoga dosadašnja uvjerenja o tome što zaista privlači našu pažnju – i navodi nas na kupovinu.

Šifra artikla 4010-03026
Književni žanr Poslovna literatura
Autor Martin Lindstrom
Broj stranica 192
Uvez Meki
Izdavač Profil knjiga
Godina izdanja 2012.
Izdanje Prvo

Ocijeni i komentiraj proizvod

Samo registrirani korisnici mogu davati ocjene. Molimo, registrirajte se