Košarica 0
Isus pere bjelje

Isus pere bjelje

Besplatno pročitaj poglavlje




Knjiga Isus pere bjelje nije namijenjena samo vjernicima ili marketinškim stručnjacima, već svima koji žele saznati na koji način jedna ideja, uz smišljenu strategiju, može zavladati svijetom i stoljećima regrutirati nove potrošače.

Možda će vas zanimati

Merchandising, PR, copywriter, product manager. Ako ste mislili da su to pojmovi izmišljeni u proteklom stoljeću, varate se. Mnogo prije nego je marketing dobio oblik kakvog znamo danas, izmislila ga je, još prije dvije tisuće godina, Crkva. U ovoj intrigantnoj knjizi talijanski teoretičar komunikacije i copywriter Bruno Ballardini pokazuje da Crkva uspješno primjenjuje jedan etički potrošački model koji se temelji na potrošnji etike. Mit o Raju potrošače motivira na kupnju, usluga se sastoji u tumačenju proizvoda javnosti, a ako ste mislili otići konkurenciji, tu je prva zapovijed: "Ja sam Bog tvoj, nemoj imati drugih bogova uz mene."
Šifra artikla 4010-00360
Književni žanr Znanstvena publicistika
Autor Bruno Ballardini
Broj stranica 176
Uvez Tvrdi
Izdavač Fraktura
Biblioteka Platforma
Godina izdanja 2010.
Jezik izvornika Talijanski
Izdanje Prvo

Ocijeni i komentiraj proizvod

Samo registrirani korisnici mogu davati ocjene. Molimo, registrirajte se