Košarica 0
Electrolux parno glačalo EDB6130

Electrolux parno glačalo EDB6130

Parno glačalo snage 2300 W s protokom pare 0-40 g/min, parnim udarima 150 g/min i funkcijom okomite pare.
Veliki spremnik vode zapremine 350 ml.
3 načina automatskog isključivanja sa zvučnim i svjetlosnim signalima. Ako se glačalo prevrne na stranu, ili na površinu za glačanje, automatski se isključuje nakon 30 sekundi. Ako ste ga ostavili uspravno i ne koristite ga 8 minuta, automatski će se ugasiti.
RESILIUM TM stopalo otporno na grebanje s 500 rupica za paru.
Preciznost glačanja zahvaljujući, posebnom obliku vrha glačala.
Snažno glačalo velike snage i snažne izlazne pare za brzo grijanje i glačanje.
Funkcija samočišćenja, te sustav protiv kapanja - Twin Safe Clean System protiv nakupljanja kamenca.
Kabel duljine 2.5 m sa rotacijom kabela od 360°.
Pouzdano, kvalitetno i maksimalno sigurno glačalo stvoreno za vas.
Šifra artikla 41010-00541
Brand Electrolux
Vrsta Glačala na paru
Snaga (W) 2300
Boja svijetlo plava
Zemlja porijekla Kina
Šifra proizvođača EDB6130
Jamstvo 2 godine
Website proizvođača Electrolux
Electrolux je globalni lider u proizvodnji kućanskih uređaja i uređaja za profesionalnu uporabu s godišnjom prodajom većom od 40 milijuna proizvoda kupcima u 150 zemalja svijeta. Kompanija se usredotočila na inovacije koje su promišljeno dizajnirane i temeljene na opsežnom istraživanju navika potrošača i profesionalaca, kako bi u potpunosti zadovoljili njihove stvarne potrebe. Proizvodni program Electroluxa čine hladnjaci, zamrzivači, perilice rublja i posuđa, usisavači, mali kućanski aparati, štednjaci i klima uređaji pod svjetski priznatim robnim markama kao što su Electrolux, AEG, Zanussi.
Sav naš dizajn i razvoj proizvoda temelji se na filozofiji Promišljenog dizajna. Ovo je holistički pristup, koji ima korijene u skandinavskoj tradiciji dizajna, a cilj mu je uvesti i primijeniti spoznaje kupaca u sve aspekte iskustva trgovačke marke. Pokriva funkcionalnost, uporabljivost, dodir i osjećaj, vizualni dojam i sveukupno iskustvo kupca kroz sve aspekte životnog ciklusa proizvoda, od trenutka kad se kod kupca pojavi zanimanje, kroz kupnju, postavljanje, korištenje i eventualno zbrinjavanje. Dizajn kod kupca mora izazvati emociju i želju, ali mora također osigurati i da racionalno/funkcionalni aspekt korisnikova iskustva udovolji njegovim emocionalnim i funkcionalnim očekivanjima.

Ocijeni i komentiraj proizvod

Samo registrirani korisnici mogu davati ocjene. Molimo, registrirajte se