Košarica 0
Ekonomija zahvalnosti

Ekonomija zahvalnosti

U ovoj knjizi poduzetnik Gary Vaynerchuk otkriva kako velike i male tvrtke takvu osobnu pozornost mogu prenijeti na cijelu svoju potrošačku bazu, bez obzira koliko ona velika bila, rabeći društvene platforme koje prenose mišljenja njihovih kupaca. Tvrtke i brendovi koji ukrote moć društvenih mreža i svoju kulturu poslovanja usmjere prema mušterijama, izdvojit će se iz mnoštva i najviše zaraditi.

Možda će vas zanimati

Ekonomija zahvalnosti nije apstraktan pojam ili luda poslovna strategija – riječ je o stvarnom pojmu, o načinu na koji komuniciramo, kupujemo i prodajemo, način na koji tvrtke i potrošači dolaze u kontakt putem interneta te u stvarnom svijetu. Internet, na kojem je ekonomija zahvalnosti rođena, potrošačima je ponovno omogućio da izraze svoje mišljenje, a nevjerojatna moć njihovih stavova na društvenim mrežama pokazuje da se tvrtke i brendovi moraju natjecati na posve drugoj razini od one na koju su naviknuli.
Šifra artikla 4010-00636
Književni žanr Popularna psihologija
Autor Gary Vaynerchuk
Broj stranica 256
Uvez Meki
Izdavač Znanje
Biblioteka Publicistika
Izdanje Prvo

Ocijeni i komentiraj proizvod

Samo registrirani korisnici mogu davati ocjene. Molimo, registrirajte se