Košarica 0
Daj i uzmi

Daj i uzmi

Knjiga adama granta uvodi novu paradigmu u poslovanje i visoko je na listi najutjecajnijih poslovnih knjiga desetljeća. Kako kaže autor, njezin je cilj razumjeti zašto je davanje ujedno zarazno i opasno. Kako bi otkrio zašto ljudi koji daju zauzimaju vrh ljestvice uspjeha, autor je prikupio iznenađujuća istraživanja i priče iz života koje objašnjavaju na koji način davanje može biti utjecajnije – i manje opasno – nego što većina ljudi vjeruje.
Dobri momci pobjeđuju samo u filmovima? Ne, osobe koje uspijevaju dijele se na one koje daju, uzimaju ili usklađuju, a uvriježeno shvaćanje da su osobe koje daju slabići i gubitnici pokazuje se potpuno pogrešnim. Davanje donosi gubitke s kojima onaj tko uzima ne mora računati, ali uspjeh koji postižu oni koji daju širi se i prelijeva, uvećavajući uspjeh onih koji se nalaze oko njih. I dok uspjeh osoba koje daju stvara vrijednost, umjesto da je samo prisvaja., Osoba koja uzima uspijeva samo pod uvjetom da drugi gube. Prvi dio grantove knjige otkriva načela uspjeha osoba koje daju te pokazuje kako uspješne osobe koje daju na jedinstveni način pristupaju odnosima u četiri važna područja: povezivanje s drugima, suradnja, vrijednosti i utjecaj. Drugi dio knjige posvećen je gubicima povezanim s davanjem. Istražuje kako se osobe koje daju brane od sindroma izgaranja na poslu i kako uspijevaju ne postati mekušci i slabići. Uz to, knjiga će vam omogućiti da osobu koja uzima prepoznate već po njezinom profilu na facebooku.
Šifra artikla 4010-04520
Književni žanr Poslovna literatura
Autor Adam Grant
Broj stranica 272
Uvez Meki
Izdavač Profil knjiga
Godina izdanja 2013.
Izdanje Prvo

Ocijeni i komentiraj proizvod

Samo registrirani korisnici mogu davati ocjene. Molimo, registrirajte se