Košarica 0
Cvjećarnica u kući cveća

Cvjećarnica u kući cveća

Lazar Džamić je ekonomist, živi i radi u Londonu, bavi se marketinškom
komunikacijom i zaposlen je u tamošnjoj agenciji Kitcatt Nohr Digitas.
Osim brojnih stručnih i popularnih predavanja na temu marketinga u kulturi
i kulture u marketingu, napisao je objavio četiri knjige o oglašavanju,
odnosima s javnošću, i fenomenologiji komunikacije. U ovoj knjizi analizira fenomen popularnosti stripa Alan Ford u bivšoj Jugoslaviji.

Možda će vas zanimati

Svoje bogato iskustvo s područja komunikacije putem kulturnih obrazaca u ovoj će knjizi Lazar Džamić primijeniti na fenomen stripa Alan Ford. Riječ je o talijanskom stripu koji je 1980-ih godina bio čitaniji u bivšoj Jugoslaviji nego u domovini, nikad nigdje drugdje nije prošao zapaženije, a popularnost mu se zadržala do dan-danas. Alan Ford osobito bio je važan u Hrvatskoj zbog virtuoznog prijevoda Nenada Brixyja, koji mu je pristupao kao književnom djelu i prevodio ga u duhu hrvatske književnosti početka dvadesetog stoljeća. Autor sve te elemente uzima u obzir i pokušava rekonstruirati što su jugoslavenski čitatelji mogli prepoznati u siromašnim i posve bezrazložno entuzijastičnim uposlenicima disfunkcionalne cvjećarnice koja funkcionira i kao nevažan ali ipak čimbenik u politici svjetskih sila.
Šifra artikla 4010-05051
Književni žanr Znanstvena publicistika
Autor Lazar Džamić
Broj stranica 144
Uvez Meki
Izdavač JESENSKI I TURK
Biblioteka Posebna izdanja
Godina izdanja 2012.
Izdanje Prvo

Ocijeni i komentiraj proizvod

Samo registrirani korisnici mogu davati ocjene. Molimo, registrirajte se