Košarica 0

Brza i sigurna dostava

Dostava se vrši putem dostavne službe Overseas Express. Za naručenu robu dostava se naplaćuje u iznosu 19,90 kn. Za narudžbe veće od 700 kn, dostava je potpuno besplatna.

Ukoliko se radi o dostavi teškog paketa u stambenu zgradu, dostavna služba nije dužna nositi robu do kata na kojem se nalazi kupac, već do ulaza u zgradu. Uz posebnu napomenu, imamo mogućnost dostave na određeni kat na području Zagrebačke županije, stoga molimo da nas kontaktirate radi provjere.

Rok isporuke, u redovnim uvjetima*, na području Hrvatske je 3 radna dana, osim za proizvode uz koje je navedena drugačija napomena.
Rok isporuke, u redovnim uvjetima*, na hrvatske otoke je do 7 radnih dana.

*Redovni uvjeti podrazumijevaju ispravan rad operativnog sustava, urednu i redovnu isporuku dobavljača, redovnu obradu robe na skladištu, uobičajene uvjete za transport i isporuku robe. Navede operacije podliježu ručnoj obradi i kontroli, no neke izvanredne situacije na koje ne možemo utjecati su moguće, slijedom kojih je moguće i kašnjenje u isporuci pošiljaka. Mondo služba za korisnike trudit će se pravodobno obavijestiti svakog kupca o mogućem kašnjenju isporuke pošiljaka.

NAPOMENA:

Iznimni raspored vožnje imaju otoci i mjesta koja ne podržavaju svakodnevnu dostavu. Molimo, provjerite raspored i mogućnost dostave na otoke, posebice za paletne pošiljke (bijela tehnika, fitness sprave i sl.) u rasporedu dostave na otoke. Ukoliko nije moguća dostava, molimo da nas kontaktirate na broj telefona 01 6300 425 ili nam pošaljite upit emailom na adresu info@mondo.hr 

Za sva ostala mjesta, vrijedi isporuka prema redovnom rasporedu dostave.

Također, postoji i mogućnost dostave subotom u određenim mjestima. Molimo, provjerite popis mjesta u kojima je moguća dostava subotom.

PAKETE DOSTAVLJAMO SAMO NA PODRUČJU REPUBLIKE HRVATSKE.

 

Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete. Kupac je dužan prilikom preuzimanja pregledati pakiranje pošiljke. Ukoliko pakiranje pošiljke ima vidljivih oštećenja/nedostataka, preporučujemo da kupac odbije primitak iste jer postoji mogućnost da je proizvod unutar takvog pakiranja oštećen. Odbijanjem primitka, dostavna služba će pošiljku vratiti Mondu, uz napomenu da pošiljka sadrži nedostatak.

Kupac je obavezan, prilikom preuzimanja robe, potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Gdje je moja narudžba?

Status narudžbe možete jednostavno pratiti u svom korisničkom profilu pod linkom ‘Pregled’.

Statusi narudžba su:

  • Obrađuje se – roba se priprema za isporuku
  • Čeka uplatu – u slučaju plaćanja internet bankarstvom ili općom uplatnicom
  • Dostavlja se – roba je izašla iz skladišta i preuzeta je od strane dostavne službe
  • Zaključeno – roba je uspješno isporučena
  • Poništeno – narudžba otkazana ili nije isporučena
  • Novo - kod plaćanja karticom postoji mogućnost da narudžba nije dovršena. Molimo, kontaktirajte korisničku službu na 01 6300 425 ili info@mondo.hr 

Ukoliko imate bilo kakvih problema s dostavom ili želite dodatne informacije, slobodno kontaktirajte našu službu za korisnike na info telefon: 01 6300 425 ili na e-mail: info@mondo.hr

Na dan dostave dostavna služba će vam poslati SMS poruku na broj mobilnog telefona koji ste ostavili u narudžbi, kojom će vas obavijestiti da će isporuka biti na taj dan te poslati broj pošiljke za navedenu isporuku. Ukoliko želite saznati vrijeme dostave ili dogovoriti odgovarajući termin, kontaktirajte dostavnu službu na besplatni broj telefona 0800 33 66 33 (samo za fiksne telefone) ili 01 3454 555 i pozvati se na broj pošiljke iz SMS poruke.