Košarica 0
129,90 kn

129,90 kn

F.B. deset je godina radio kao kreativac u velikim pariškim agencijama za oglašavanje, dakle izvanredno, iznutra, poznaje okruženje i profesiju marketinga, a sve to je nemilosrdno raskrinkao u romanu "129,90 kn". S francuskog prevela Ljiljana Ješić.

Možda će vas zanimati

Naslov romana je i cijena koštanja knjige- dakle "dati takav naslov knjizi znači iskreno reći da je priroda ovog našeg svijeta- novac - kao neprikosnovena i posljednja realnost. Svi koji participiraju u tom okruženju su licemjeri: “kreativci” se međusobno preziru, svjesni su da proizvode govno, ali bi željeli biti kreatori... zapravo snimati filmove, pisati romane, slikati, etc. Ali budući su “kreativci” oni preziru pak i svoje kolege komercijaliste, koji pak preziru klijente, a klijenti pak reklamne agencije. No to je sve dio općeg licemjerja u društvu: direktori velikih koorporacija preziru zaposlenike i obrnuto, preziru potrošače, konzumente njihovih loših proizvoda, ali sve njih zajedno preziru dioničari (vlasnici) za koje rade." (iz članka Privatizacija svijeta, M.Houellebecq ).

"Njegova ispovijed djeteta XX.stoljeća otkačena je i lucidna, smiješna i očajna. Ukratko taj momak nikada neće biti simpatičan: sa strane medija – previše je prisutan, a sa strane literature ima previše talenta." Lire, 09. 2000.

Šifra artikla 4010-01832
Književni žanr Humor/Satira
Autor Frédéric Beigbeder
Broj stranica 272
Uvez Meki
Izdavač Naklada OceanMore
Biblioteka 505
Godina izdanja 2007.
Jezik izvornika Engleski
Izdanje Prvo

Ocijeni i komentiraj proizvod

Samo registrirani korisnici mogu davati ocjene. Molimo, registrirajte se